logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
با حضور مسئولان؛

تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی استان زنجان امضاء شد/ پیگیری مجدانه برای تحقق امداد هوایی زنجان

تفاهم-نامه-همکاری-بین-جمعیت-هلال-احمر-و-نیروی-انتظامی-استان-زنجان-امضاء-شد-پیگیری-مجدانه-برای-تحقق-امداد-هوایی-زنجان

در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان که در محل فرماندهی و با حضور معاونین هر دو دستگاه انجام گرفت، تفاهم نامه همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی به امضای طرفین رسید.

به گزارش موج رسا; در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن استقبال از تعامل دو سویه بین جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی گفت: امداد و نجات جمعیت هلال احمر همیشه سعی می کند در کمترین زمان ممکن خدمات لازم را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

شهرام میرزایی با تاکید بر نقش موثر نیروی انتظامی در تعامل با جمعیت هلال احمر افزود: ارائه خدمات ما، بدون تعامل و همراهی نیروی انتظامی، مطلوب نخواهد بود.

وی با اشاره به حوادث سیل اخیر در استان گفت: حضور نیروی انتظامی در حوادثی مثل سیل اخیر باعث دلگرمی و امنیت خاطر نیروهای هلال احمر در انجام ماموریت ها بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: تعامل نیروی انتظامی با جمعیت هلال احمر باعث قوت قلب و افتخار نیروهای هلال احمر است.

شهرام میرزایی با بیان اینکه در کمتر جایی شاهد چنین تعامل سازنده بین هلال احمر و نیروی انتظامی هستیم، گفت: این تعامل و همدلی مثال زدنی بین نیروی انتظامی و جمعبت هلال احمر استان ناشی از لطف و حسن نظر نیروی انتظامی استان است.

وی اظهار امیدواری کرد این تعامل دو سویه منشاء خیر و برکت برای مردم استان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از پیگیری مجدانه برای تحقق امداد هوایی استان خبر داد و افزود: اگر فضای مناسبی در اختیار هلال احمر قرار گیرد، استقرار یک دستگاه بالگرد را برای امداد رسانی دقیق تر و بهتر خواهیم داشت.

شهرام میرزایی در پایان با تاکید بر اهمیت آموزش و پیشگیری گفت: بر کسی پوشیده نیست که هر میزان روی آموزش و پیشگیری سرمایه گزاری کنیم ثمرات و تبعات مثبت آن به همه مردم برمی گردد و کمک حال نیروی انتظامی نیز خواهد بود.

 

*هدف اصلی خدمت به مردم است

سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بین انسان ها و دستگاه های مختلف گفت: اگر انسان در زندگی روزمره خود از تعامل و همکاری با دیگران در ابعاد مختلف بی بهره باشد ضرر کرده است.

وی از امضای تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی استان زنجان استقبال کرد و افزود: با وجود تعاملات قبلی، اما به نظر می رسد با تعامل و همکاری بیشتر با سازمان های مرتبط و همسو، گام های موثرتری در راستای کاهش تهدیدات و آسیب های ناشی از بلایای طبیعی برداشته شود.

سردار آزادی از آمادگی کامل نیروی انتظامی استان برای تعامل با جمعیت هلال احمراستان خبر داد و گفت: ما برای همکاری در همه زمینه هایی که در قالب تفاهم نامه امداد است، اعلام آمادگی می کنیم.

وی با اشاره به پویایی و تحرک سریع نیروهای هلال احمر، افزود: نیروهای فعال هلال احمر از جمله نیروهای واکنش سریع، پتانسیل خوبی برای ارائه خدمات در مواقع نیاز است و می تواند الگوی مناسبی برای سایر دستگاه ها باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: اگر در ماموریت هایی که توسط دستگاه های مهم از جمله هلال احمر و نیروی انتظامی انجام می گیرد، دقت و سرعت به درستی مد نظر قرار نگیرد، ضرر و تبعات منفی آن بیش از منفعت آن خواهد بود.

سردار آزادی با بیان اینکه سرعت و دقت لازمه کار نیرو های امداد رسان و دستگاه های ذی ربط است، افزود: سرعت، دقت و تحرک از ویژگی های شاخص هلال احمر و نیروی انتظامی است که با تعامل دوسویه بین این دو دستگاه نتایج بهتری در انجام ماموریت ها حاصل خواهد شد.

وی گفت: تعامل بیشتر بین دستگاه ها باعث می شود سود بیشتری در انجام خدمات به مردم برسد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به هدف دستگاه ها و ارگان های خدمت رسان، افزود: هدف اصلی خدمت به مردم است و این تعاملات به خاطر این است که خدمات ارائه شده به مردم در حد مطلوب باشد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی استان زنجان امضاء شد.

مشارکت و همکاری متقابل در زمینه امداد و نجات در بلایای طبیعی، حوادث جاده ای و ... ، اجرای ماموریت های مشترک ( طرح های نوروزی، زمستانی، مردم یاری و...)، آموزش همگانی در زمینه های اعتیاد صنعتی، فضای مجازی، امداد و نجات و... با محوریت گروه های هدف و مشارکت و همکاری در برگزاری هفته ناجا و هفته هلال احمر و... از جمله اهداف تفاهم نامه مذکور است.

گفتنی است این تفاهم نامه به مدت دو سال لازم الاجرا است. //ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر